03 Januari 2010

Ya Rabbi..!!! Pertemukanlah aku dengannya.......


DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI...

Salam mujahadah dan salam istiqamah buat mujahid dan mujahidah pencinta Ilahi...
ku doakan moga kalian sentiasa ditetapkan iman agar teguh dalam perjuangan ini...perjuangan kita dalam mencari cinta ILAHI..InsyaALLAH...
Sejak Akhir-akhir ini..sering sahaja air mata ini mengalir..
Subhanallah...Maha Suci Allah...sesungguhnya hambaMU ini terasa sungguh hina...kadangkala terasa ada masanya aku telah menjadi khalifatul jundullah yang tersungkuh dan rebah dalam perjuangan ini...Hati ini merintih sendiri merenung kekhilafan diri...Ampunkan aku YA ALLAH...Maafkan hambamu yang hina ini YA ALLAH...
Hari-hariku berlalu tanpa sebarang erti..masa terbuang dengan sia-sia, mudah mengalah dengan hawa nafsu yang menguasai diri, pakaian seorang pelajar agama yang disarungkan oleh guru-guruku suatu ketika dahulu entah kemana...hidup tanpa keruan dan tanpa tujuan. Ya Allah..!! apakah nasibku dikemudian hari...??
kucuba mencari titik permulaan atas semua ini..mengapakah semua ini terjadi keatas ku? apakah kesilapan besar yang telah kulakuka sehingga manusia disekeliling mencemuh dan menghinaku dengan sebegini rupa..!! kumerintih padamu ya rabbi..ampunkanlah segala dosa dan kesalahanku.. ku akui, aku manusia yang amat-amat hina disisimu ya Allah....!!!!
YA ALLAH..bantulah hambaMU ini...dekatkan aku dengan hamba-hambaMU yang sangat mencintai dan selalu merindukanMU... YA Rahman..Ya Rahim... ku bertekad..aku nekad..selagi masih ada usia dan hayat dikandung badan...akanku gunakan demi ISLAM..ya ALLAH..Bantulah hambaMU ini...jadikan aku hamba yang mencintaiMU...moga akan bertambah-tambah kecintaan dan kerinduan ini buatMU....

Tiada ulasan: