11 Januari 2010

Syukran atas kunjungan di Blog Persinggahan....


Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, selautan kesyukuran yang tidak terhingga pada RabbulJalil atas ni'mat kurniaannya pada diri ini.selawat serta salam buat junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w. nabi akhir zaman yang membawa rahmat dan berkat buat ummat manusia seluruh alam...

Salam pertemuan dari blog persinggahanterakhir buat teman-teman seperjuangan yang tidak jemu-jemu melayari blog ini.sambil menimba sedikit ilmu pengetahuan yang mana mudah-mudahan segala ilmu itu dapat kita kongsi bersama dan pahalanya juga kita sama-sama nikmati diakhirat nanti InsyaAllah...

hari ini Isnin 11.01.2010, saya curi sedikit masa untuk mengupdate blog persinggahan ini.rasanya sudah hampir seminggu saya meninggalkan blog ini dari menyiarkan bahan-bahan baru.etahlah, nak kata sibuk sangat tu tak jugak..nak kata malas mungkin jugak kot..heheh.. Alakullihalnya, saya minta maaf banyak-banyak pada teman-teman yang sudi memberi komen pada blog persinggahan, membaca segala artikel yang saya tulis di papan blog dan juga yang sudi menjadikan blog persinggahan sebagai teman dikala kesunyian..Jazakallah saya ucapakan.semoga Allah merahmati kalian semua dan menjadi teman yang baik buat saya..

Teman-teman persinggahan,
rasanya blog persinggahan ini baru beberapa bulan ditubuhkan.tetapi pada hari ini telah genap 1000 orang pengunjung yang yang sudi mengunjungi blog persinggahanterakhir ini.satu angka yang agak mustahil bagi saya yang baru belajar menulis diblog ini.angka ini ialah angka pengunjung yang melayari serta memberi komen antara blog dan blog (online).tidak termasuk yang melawati blog persinggahan secara sengaja melalui (google /yahoo). terima kasih banyak-banyak atas kunjungan sahabat-sahabat seperjuangan saya dialam maya ini.tanpa kalian siapalah blog persinggahanterakhir ini....semoga berjumpa dilain masa. Salam UkhwahFillah dari saya. semoga dirahmati dan diberkati jalinan persahabatan yang kita bina disini..
Wassalamualaikum.

Tiada ulasan: