19 Julai 2009

Terima Kasih atas komen kalian...

Assalamualaikum..
dan selamat melayari blog persinggahanterakhir...buat teman-teman seperjuangan Jazakallah Khairan Khatira atas komen, kritikan dan peringatan yang kalian berikan pada saya...tak kira lah di email yahoo..email friendster..dan coment pada setiap artikel saya...

Buat pengetahuan Habiburrahman..
memang saya suka mengeluarkan artikel berbentuk kenangan, persahabatan, kepentingan Ukhwahfillah dan perihal cinta..bagi saya kita sebagai manusia tidak boleh lari dari semua diatas.memang kalau diikutkan, pengalaman seseorang dalam menempuh kehidupan sehariannya tidak dapat tidak, pasti akan bertemu sahabat. dan akan terjalin sebuah ukhwah seterusnya akan berlakunya silaturrahim...disitulah akan berlakunya suka duka dalam perjalanan persahabatn mereka..

buat alfi
terima kasih bebanyak atas sokongan pada saya..InsyaAllah, kalau ada bahan-bahan yang ingin dikongsi bersama..Ahlan wasahlan..saya memang mengalu-alukan..
terima kasih juga atas perkenalan dan approv my name kat face book.

kepada fendi,
saya bukan orang yang suka mengeluarkan ayat-ayat jiwa..bukan seorang yang kreatif dalam menitipkan ayat-ayat cinta..tapi kalau sekadar nak bagi kaunsling kat fendi InsyaAllah...bila-bila masa je..hhehehehhe
terima kasih teman-teman yang mengenali diri ini atau yang belum mengenali. semoga blog ini memberi sedikit sebanyak pengajaran dan memberi seribu satu makna dalam persahabatn kita...saya akan tunggu komen-komen anda semua..jumpa lagi diertikel akan datang...

Wassalamualaikum..